zondag 26 januari 2014

Earlybirdjes !

Op Facebook kwam ik de stichting Earlybirds fotografie tegen,
een fantastisch vrijwillig initiatief die fotoreportages maakt van prematuur & vlinderkindjes!
Ik heb diep respect voor zulke mensen. Ik ben gezegend met een prachtig gezonde zoon, maar helaas zijn er ook ouders die dat niet kunnen zeggen.
Daarom werd ik ook meteen enthausiast toen ik zag dat ook ik mijn steentje bij kan dragen aan deze stichting, door het haken van Earlybirdjes.


Toen ik deze oproep zag ben ik meteen aan de slag gegaan en hier het resultaat van mijn eerste 2 earlybirdjes



Nu nog 2 in jongens kleuren en dan gaan ze op de post!
Haken jullie ook mee? Hier de link voor uitleg en patroon.

Fijne zondag allemaal!!




2 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn ze,zou zeker ook gehaakt hebben als ik het kon,fijne zondag,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. these are so cute!!!
    Thanks for stoping by my blog and for following!
    Have a nice week!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen